tiden rinner iväg!

r det redan tisdag, fan det känns som att jag har såååå himla mycket att göra asså:P
lite historik nu då...
söndag: elias var ju på svensexa så jag träffade inte han på hela helgen, jag sov hos mor och var med carro i lördags som sagt var. ialla fall så när båten hade landat hade elias fotbollsmatch så han åkte direkt på det... sen så olyckligt nog blev det en massa bråk där så polisen kom och eftersom elias farbror var tränare för laget som hade vart med i bråket var han tvungen att följa med till polisstationen typ och för att vara schysst så följde elias oxå med som typ moraliskt stöd till hans farbror. sen så skulle dom bara förbi å spela lite poker, och när dom skulle gå kände elias efter i sin ficka och kunde inte hitta sin mobil! han sa till sin farbror att han inte kunde hitta den så dom letade överallt och ringde den å allt, sen sa hans farbror: grabbar nu är jag väldigt besviken på er, vem har tagit den? min brorson vill ha tillbaka sin mobil... ingen sa nått. efter en stund ser elias nått svart ligga i en soffa... han går fram och vad får han se om inte sin mobil? haha nån idiot la tillbaka den^^

måndag: jag hade frilufsdag i skolan å då skulle man gå en mil så det pallade jag inte, jag var hemma å tvättade med mor.

tisdag:idag skolkade jag ^^












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0