stressigt värre^^

idag har vart en ganske stressig dag faktiskt :/
först åkte jag till skolan hade 3 lektioner, slutade halv ett. Elias hämtade mig å skjutsade mig till sollentuna å jag va på ung. sen åkte jag direkt till mor, hjälpte henne å städa lite grann. sen åkte jag till kista å köpte ett par ljusa jeans :) jag börjar bli galen i kläder å det är icke bra! :P sen åkte jag tillbaka till sollentuna, gick in på ica å trodde att jag va i desperat behov av indrigienser till pannkakor men så var icke fallet, jag typ tänkte på receptet till kladdkaka :P så jag köpte ju självklart en massa onödiga saker ^^ sen gick jag hem å stekte pannkakor... missade grey´s som vanligt ! juste har jag sagt det... att vi ska till skansen med klassen så jag ska ha pannkakorna till lunch haha man känner sig som liten igen då man hade med sig matsäck på utflykt ;) jaja  nu är jag iaf klar, å sitter å väntar på elias som har haft fotbollsmatch... hoppas det gick bra! :D <3
fan va jag saaaaknar honom nu !!!!!!! älskling kom hem.
skriver imorn om jag hinner... det gör jag säkert ;)
pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0