sol idag igen.. det är ju fan sommar nu!

sommar och sol åh jag vill ha dig!
haha jäää man blir ju knäpp när det blir varmt;)*
idag gick jag till ksolan hade en och en halv lektion sen slutade jag halv 10 så jag åkte hem till mor. jag gick ut med tayson hjälpte henne å städa lite sen åt vi glass å rabbarberkräm sen somnade jag i solen igen å sen åkte vi å handlade food sen åkte jag direkt till elias å martina å matilda va här. elias lagade mat sen åkte vi till stranden typ vid vallen ¨å hade piknik:)
sen skjutsade elias hem mig å martina rill elias, matilda åkte hem å elias till sin match i botkyrka. å nu ska jag å martina kolla på greys så tingeling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0