skola nu igen men snart är det över !

haha nu är det typ 11 dagar kvar räknade jag å stina ut idag ! :)

idag har det vart typ den drygaste dagen såhär såg den ut :
*jag vaknade å fixade mig.

*åkte till skolan( kom i tid)!

*hade svenka och engelska

*redovisade om arbetsmiljö & säkerhet.

*fick reda på betyg(vg i vård & omsorg, vg i medicinsk grundkurs om jag gör ett läxförhöt om läkemedel imo0rn, g i arbetsmiljö & säkerhet.

*åt lunch(kycklinggryta med ris)

*insåg efter typ en halvtimme att jag inte hade msk.....

*insåg efter yttligare en halvtimme att vi hade inställd matteoxå!!!!

*insåg att jag har typ 5 timmar ledighet innan alex teater börjar !

*har tråkigt sitter å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0