ont i magen :(

jag har skiiitont i min lilla mage... som inte är så liten^^ jag ser nämligen ut som att jag skulle vara gravid :S
men vi får se, jag ska göra ultraljud på fredag kl 10 på löwet.
snacka om att jag har fullspäcka schema nu !

imorn
: skola till halv fem! (på kvällen vet jag inte)

fredag:
jag ska inte till skolan men jag ska till löwenströmska sjukhuset kl 10.00 för att göra ultraljud på magen, sen på kvällen ska jag käka middag med elias å hans föräldrar sen kanske vi ska på bio!

lördag
:hjälpa mor på jobbet (10-14), sen på kvällen ska jag, carro å alex käka å ha myskväll.

söndag: hjälpa mor på jobbet (10-14), sen vet jag faktiskt inte på kvällen.

måndag: jag ska passa tayson för mor jobbar (icke gå till skolan), sen vet jag inte på kvällen.

tisdag: ledig p.g.a resursdag, sen vet jag inte.


så om ni vill göra nått med mig får ni boka mig hahah skoja! :P

idag: idag gick jag upp 7, åkte hem så jag var hemma kvart i 8, jag gick ut med tayson, badade tayson, trimmade tayson, gick ut med tayson, åkte till maxi med mor, va hemma en stund sen åkte jag å martina till kista c å handlade lite grejor, jag köpte ett rosa linne, svarta trosor, raklödder,ansiktskräm. sen åkte jag till elias, nu har han köpt en ny säng satt upp den å det blev superfint! nu åkte elias iväg för att köpa mc chiken till mig från donken:P haha svullo jag är jao!
aja sen ska jag sova som en gris iaf ;) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0