nu har jag inte skrivit på hela helgen tror jag :S

... men nu skriver jag :) jag är hos mor hon står å gör nån paj här till middag tror jag :P jag ska käka ostkaka å festis till middag haha gud va gott:D !
idag ska jag äntligen skicka in papprena om körtortet jag har ju tvekat om jag vill... hade ju en vision om ett liv med en elbil men har nog efter mycket om och men kommit fram med mor att det nog bäst att ta vanligt körkort.
jaja det gick iaf bra på middagen med hans föräldrar, jag jobbade hos mor i lördags (10-14) sen käkade jag middag med carro & alex i sätra (pizza skitgott var det ! ) sen igår så jobbade jag hos mor (12-14) sen kollade jag på elas match i solna(dom vann med 3-1 ) haha juste sen solade jag en gång till i soarium... JAG BRÄNDE MIG TOTLAT SÅ JAG KAN KNAPPT INTE HA KLÄDER PÅ MIG HAHA !
idag tog jag ldigt från skolan pallade inte, plus att mor frågade om jag kunde vara hemma å passa tayson för hon skulle iväg kl 6. så jag gjorde det. sen ikv ska jag kolla på sthlm på 1an kl 20.30 asbraaaaa serie ni MÅSTE kolla! :D
puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0