KOM HEM BABY!

fyfäään det känns evigheters evigheter sen jag såg elias... det var inte ens 24 timmar sen ! :P
vi åt ju middag hos hans föräldrar igår kväll det var jätte mysigt å jag fick prova på libanessisk mat :) det va asgott!!!
sen va hans mor så gullig att hon hade ringt så nu har jag fått ett nr som jag ska ringa på måndag om sommarjobb på danderydssjukhus! :D sen fick jag 3 armband av henne som va från afrika, jättefina:)
sen skjutsade elias hem mig å han åkte till sin kusin.
jag sov hemma... nu var det grymt länge sen faktiskt :S
jag sov till halv 12, elias ringde(åhhhh :,( klarar knappt av att prata om honom! ) sen smsa carro å ville att jag skulle följa med henne till stinsen för hon skulle shoppa lite det var asmycke folk där för det va nått uppträdande som vanligt :P
sen åkte vi hem, jag åt middag (plättar ) sen fruktsallad till efterrätt å nu sitter jag här vid datan :)


JAG SAAAAAAAAAAAAAKNAR ELIAS NU Å INTE ENS MARTINA ÄR HEMMA! ALLA HAR LÄMNAT MIG BUHU :,(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0