jag lääääängtar !

nu sitter jag bara å väntar på att elias ska komma å hämta mig ^^
hans båt anlände halv 5 å sen skulle han spela match kl typ 19-21 å sen skulle han väl komma å hämta mig, iofs sa han att han skulle duscha  sånt men hur lång tid kan det ta?!
haha jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga! :D
åh han ringde förrut, å sen direkt typ kollade jag på ``a walk to remember`` (en film som verkligen rekomenderas starkt!) iaf så började STORBÖLA för jag saknade verkligen elias så himlaaaaaaaaaaaa mycket ! omg asså jag fick nästan andningssvårigheter!!!
det är väl antagligen det som kallas kär?...

fan jag vill bara att han ska komma nu så kan jag krama sönder honom min lilla gossebjörn:)
han har tydligen köpt en present till mig... undra vad det kan vara(A)
imorn har vi frilufsdag i skolan å man fick välja massa aktiviteter men det enda som verkade normalt och gratis var att typ promenera EN HEL JÄVLA MIL å det pallar ju inte jag plus att jag inte vet vart ensta gård ligger så jag tänker vara hemma imorn! :P haha min mor har inget att invända om så det var ju oxå positivt^^
hon å jag ska tvätta lite grann hos anna sen ska jag försöka så att jag hinner å kan vara med elias på kvällen !
jag skriver mer imorn om allt. pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0