historien om mig och elias<3

Jag skulle praktisera på HSB omsorg i edsberg i 5 veckor.
på måndagen var jag hemma för jag var magsjuk, tisdagen kom jag... på onsdagen klev en man vid namnet elias in i lokalen å sträckte fram handen och hälsade, han var kompis med min handledare och arbetade ju på min praktikplats, så i och med att vi arbetade på samma jobb och båda kände therese(min handledare) så umgicks vi en hel del på luncherna och visa dagar när therese var sjuk fick jag gå med honom. efter drygt en vecka så bytte vi nr å började smsa, en dag så föreslog nån att vi skulle gå en promenad på kvällen bara vi två (elias och jag )
kommer inte ihåg vem det var som föreslog det men ialla fall så tog han bilen till mig ungefär parkerade en bit bort för vi träffades i smygg å jag sa till mor att jag bara skulle gå ut å vara med martina, jag gick ut å möte honom... vi gick till en stege där jag brukar bada med carro på sommrarna som ligger vid sätra. det var typ den blåsigaste dagen jag har vart med om men såå mysigt !
vi satt där en stund och pratade, nu senare så har han sagt till mig att han ville kyssa mig å att det var rätta stunden, men jag hade ärligt talat inte en tanke på det, jag trodde bara att vi var arbetskompisar. han var ju liksom 7 år äldre hade precis gjort slut med sin tjej. sen gick jag hem och vi pratade aslänge på kvällen... ganska många kvällar i rad blev det sen började vi träffas efter jobbet och han ringde hela tiden. en eftermiddag hade han köpt kladdkaka vi låg i hans soffa och kollade på scrubs( vi kollade jättemycke på det förrut ) och helt plötsligt sa han linn, athene bause. å jag ba : vad betyder det ? ( jag visste att det var nått på arabiska)
han ba: men jag kan inte säga det... jag ba: nähä skit it då. men efter en stund suckade han, tog sats å sa: kyss mig! jag fick panik å sa nej ! han ba: men gud vi pinsamt, vad dum jag känner mig.
efter en stund vände jag mig om och sa okej då. och så kysstes vi.. jag va så himla rädd!
vi kysstes väldigt länge...
sen var han tvungen att gå för han hade fotbollsträning, å jag åkte hem. sen smsade han mig senare och skrev: jag hade säsongens bästa träning, tror att någons kyssar låg bakom det. you rock babe!

vi höll det hemligt ett ganska bra tag så vi smög och kysstes när ingen såg. jag började vara med hans kompisar och han å jag var en hel med min storasyster eftersom jag bodde hos henne medan jag praktiserade.
men efter ett tag började alla fatta och vi bestämde att vi var tillsammans och efter yttligare ett tag så offentliggjorde vi det. tiden gick, vi upplevde en hel del. vi firade alla hjärtans dag på en mysig resturang, vi hade en gulligkväll och det var sannerlig en kväll att minnas!

tiden flög iväg han flyttade, nu känns det som vi är gifta och bor tillsammans. nu fattas bara barn å att jag jobbar.
nu är han på en svesexa och jag saknar honom så sjuuukt mycke att jag vill gråta sönder!
hoppas han ringer snart...
imorn kommer han iaf hem !
image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0