godkväll*

igår gick jag amet, wille å elias på indiana jones filmen. den var lik ``national treasure 2`` tycker jag , men den var faktiskt rätt okej. sen kom martina å sov hos oss.

idag jobbade elias (07.30-14.30) martina å jag vaknade halv 11, elias kom hem med frallor till oss vid 12¨då vi åt frukost alla tre:)
sen åkte elias å jobbade lite medan jag å martina fixade oss. sen kom han hem å vi åkte till ikea(igen :P ) haha aa för typ 7:e gången den senaste månaden... vi köpte en till malmbyrå till hallen.
sen åkte vi till net on net, martina köpte en ny mobil för man kunde inte skicka sms till henne så hon trodde att hennes mobil var för gammal. men det funkade inte att skicka sms från den nya så hon ringde till tele 2´s kundtjänst å dom sa att det antagligen var nått tekniskt fel på simkortet å teknikerna var typ sjuka idag å hon skulle ringa tillbaka dit imorgon^^

sen åkte vi till maxi å köpte typ kött, en piknikfilt å äggkoppar.
sen åkte vi till willy´s å storhandlade fooood :P
sen åkte vi hem å elias duschade å martina gick å solade så jag följde med henne sen när vi kom tillbaka var han klar å vi alla åkte till kista fast han gick bara in å köpte ett presentkort till sin kusin som fyller år idag. sen åkte jag å martina hem å käkade (korv & pommes) å nu håller på att fixar lite i lägenheten ska strax duscha å sen sova är fett trött! hoppas elias inte kommer hem allt försent bara... men martina ska sova här så jag är iaf inte ensam:)

imorn ska jag å elias först hem till min mor å lämna present å fika lite, sen ska vi till hans mor å grilla sen ska vi hem å bara ha en myskväll för oss själva!
skriver imorn om jag hinne annars blir det på måndag. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0