fyfään vilket jävla äckelväder!

idag är det fredag å äntligen heeeelg :) haha jag är så trött att jag somnar på varenda buss jag sätter mig på :P (A)
jag sitter nu i skolan å ska skriva ett arbete typ om arbetsmiljöer.

igår var det icke nån vanligt skoldag som jag kanske nämnde... vi var på skansen:) haha skiitsöta djur men väldigt kallt!

idag går jag i skolan till 14.10, sen ska jag direkt hem till mor sen ska jag till elias för han å jag ska på middag hos hans föräldrar. sen får vi se vart jag sover idag, imorn å på söndag ska jag ialla fall sova hos lille mor :P :) helgen blir nog ganska lugn hemma hos mor å med familjen. jag ska rensa ut mitt rum tror jag å ta ner lite sommargrejer från vinden^^

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0