fredag igen, klämdag

idag är det fredagen den 2/5-08. det är klämdag och dagen efter min och elias 3-månaders dag :)
i love you more and more for every day ! <3
vad gjorde jag igår då? jo jag var med martina... min baby hade match (dom förklorade med 1-0 :( )
sen kom han hem å lagade mat (vårullar, potatis och sallad ) åt mig, ameth och martina. det va skit gott verkligren.
idag har jag bara sovit, vi fick en ny tvättmaskin för nåm dag sen och igår kopplade  elias in den så vi haR tvättat för fullt, nyss hängde jag upp lakan på balkongen för det fick inte plats på hänggrejen:P
guuuud va jag är sugen på pannkakor, fan asså tänk er nygjorda goda mumsiga pannkakoir. fast jag har ont o magen så jag kommer få ännu ondare i magen när jag äter, har ju nått fel på  den så så fort jag äter får jag ont. mamma tror att jag har magkatarr, jag har ju tagit blodprov men jag har inte fåptt svaren... jag fick en lapp häromdagen om att jag ska till löwenströmska och göra ultraljud på magen den 9 / 5 alltså nästa fredag. :S jaja snart kommer min baby hem på sin lunch (kl 12) måste försöka leta lite soimmarjobb nu !
på återseende´ puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0