dom har flyttat bloggen :s

jag vet inte vf men dom har tydligen flyttat bloggen... asså inte för er läsare men för mig när jag ska skriva ett inlägg^^
jaja whatever. jag tycker jag är duktig som skriver nästan varje dag ! :D

jag hann inte å skriva vad jag gjorde igår... jag skolkade ´ju som sagt var ... så jag och elias sov till 11 för han var oxå ledig, sen åkte vi till ikea köpte en byrå (malm) likadan som sängen då... sen åkte vi till mio å köpte löpare(dukar till bordet) och en vit jätte fin å skön filt :) sen äkte vi till maxi å köte gardiner svarta och beiga panelllängder:P

sen åkte vi hem å elias monterade allt medan jag städade. guuuud va fint det blev!!! :) ser ut som ett helt nytt rum nu ju !

sen på kvällen hade vi det bara mysigt och kollade på desperate houswifes.

idag: jag var i skolan hade ju bara tre lektion så det var ju skönt^^
sen kom elias å hämtade mig å körde mig till mor, jag hjälpte henne å städa lite, sen kom elias å hämtade mig å vi åkte hem till honom å sov en stund vi var skittrötta å somnade typ så fort vi la huvudet på kudden. sen vaknade vi av att amet plingade på dörren. sem skulle jag laga mat... osm inte gick så bra idag^^ jag skulle göra ris å vårrullar.
vårrullarna blev jättegoda men riset smakade bajs :S jag tror jag tog för mycke vatten :P !
jaja nu sitter jag iaf själv för elias har match å sen ska han till sin brors resturang å käka å kolla på champions league finalen (manchester united- liverpool) HOPPAS TILL MIN GUD ATT MANCHESTER VINNER! :D

sen lovade han att komma hem. (asså inte för sent) men vi får väl se hur det blir med den saken, jag tänkte baka nått nu å sen kolla på grey´s min mor kommer å kollar hur vi har det här hos elias:P :) det ska bli kul men då måste jag ju ha nått att bjuda på :D hihi jaja jag skriver imorn vad jag bakade!
puss & godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0