det gick bra!

... idag på sjukhuset gick det bra:) dom såg nått men kunde inte se exakt, det kan vara navelbråck men det är inge farligt^^
elias skjutsade mig dit som sagt å martina fölljde oxå med. men när jag var där inne åkte elias å martina iväg på ett ärende som visade sig vara ett par skor till mig! :D haha likadana som elias fast i dammodell så nu har vi likadana skor ser skitkul ut :P
aa sen åkte vi alla tre hem till elias å va här en stund.
sen gick vi ner å solade solarium jag hade aldrig gjort det förrut men nu gjorde jag det fyfäään va jag va nervös när jag la mig ner... men sen var det faktiskt skönt och jag fick en fin linje ! haha det var som en kick sen å jag ville bara göra mer!!!!
ska nog sola imorn:*)
sen skjutsade vi martina till skolan för hon hade en lektion kvar, sen åkte jag å elias till maxi å handlade lite mat. sen åkte vi hem å båda somnade ! :P haha
sen kom joseph, elias bror å satte igång att laga mat med elias, jag började städa men helt plötsligt gick dammsugaren sönder! :O :s
aja å sen drog elias å joseph för att spela fotboll med grabbarna, så jag sla nu börja fixa iordning mig för snart kommer deras föräldrar! jag skriver imorn om hur det gick ! :)
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0