dampdata!

igår tänkte jag lägga upp värsta bilderna på mig å martini :P ! men asså min jävla data, den tog upp typ skjuttioelva fönster av sig själv!
aja får lägga upp ¨dom ikv.
igår va jag såååå jävla trött, jag slocknade så fort jag la huvet på kudden jag skojar inte! :P haha

idag har jag ganska chilldag.... först nu har jag data, jag fick g på provet !:D
sen har jag idrott jag ska som sagt leda uppvärmningen med matilda^^
sen har jag engelska då vi får reda på betyget på nalle puh projektet! :S
sen har jag 3 timmars hål då elias kommer ! :) sen har jag dramna... shit jag kan inte mina repliker! :S :O
jag slutar 16.35, då ska jag nog hem för elias ska spela fotboll med sina kompisar i hld. sen åker jag väl till han för jag ska sova hos han idag eftersom han ska skjutsa mig till sjukhuset imorn! jag är skiiitnervös inför det förresten...
aja nu ska jag logga ut för vi slutar.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)
Kram.

2008-05-08 @ 09:23:25
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0