äntliiigen klar med den skiten !

haha nu sitter jag i datasalen å har precis skrivit klart engelska grejen om nalle puh! så jävla sköänt^^
man säger ju tredje gången gilt !

jää idag har jag 3 lektioner sen ska vi på studiebeskök i stan på nått hivcenter.
sen tänkte jag nog vara med elias en stund föer jag ska sova hemma idag.
Imorn är jag ledig eftersom vi har resursdag å därför ahde jag å mor tänkt å bada å trimma tayson. sen ska jag å martina åka nånstans för jag behöver köpa nått å ha på mig tills på fredag, då jag ska träffa elias föräldrar!
jag träffade hans far igår, vi fixade elias nyinköpta tavla så det blev fint:)
nu slutar vi snart datalektionen då har jag svenska sen engelska sen åker jag, annika å stina in till stan :D !
hihi ha det så bra nu å gå UT solen skinner ! :D puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0