äntligen helg!

det känns som om det vore evigheter sen det var helg nu ! :P idag är det iaf fredgagen den 23:e maj år 2008.
rapport från veckan:

onsdag: elias hade ju som sagt var match så jag var hemma hos han själv å jag hade tänkt å kolla på grey´s men jag satte igång att baka bullar så jag missade skiten ! jaja det blev asgoda kanelbullar iaf :D
sen kollade jag lite på teve sen gick jag å la mig å sen kom elias... jag vet inte vilken tid typ vid 12^^ han hade vart å kollat på campions league finalen på sin brors jobb där han oxå å t mat!
MANCHESTER VANN! LOVE U RONALDO! <3

torsdag: jag hade data å idrott på morgonen så jag skippade det så jag kom till engelskan ist å sen gick jag till täby å köpte present till min mor å en liten söt sten som det stod ``love`` på till elias... annika följde med mig :) sen gick jag tillbaka till skolan för jag hade ju drama å det var uppspel... jag hade inte tränat så det gick typ åt helvete! :@  

idag: jag gick till sjukhuset kl 8 imorse skulle träffa min sjukgymnast som konstanterade att min rygg har gått tillbaka så jag måste börja gymma igen :( jag ska börja 2 ggr i veckan plus att jag har fått nya övningar som jag måste göra hemma varje dag. hoppas min rygg blir bättre nu...

idag känner jag att min mage vill bråka den gör ont å jag är svimmfärdig hela tiden.
jag ska inte till skolan för jag har redan gjort arbetet som dom andra i skolan jobbar med nu.

jag sitter nu hos mor å ska göra ett annat arbete nu så jag ska sluta ödsla tid på att skriva en massa inlägg här :P
ikv kanske jag, elias & joseph ska på bio och se indiana jones.
skriver mer sen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0