DAGENS...

Dagens humör:  trött,
Dagens mående: SJUK (stämbandsinfektion)
Dagens borde: vara i skolan!!!
Dagens frisyr: all hår i en knut
Dagens klädsel: trikåer & linne
Dagens planer: baka kladdkaka å mysa med älsklingen <3
Dagens materiella vill ha: rosa foppa-tofflor
Dagens längtan: tills jag har sommarloooov :D
Dagens fundering: vf ska just jag bli sjuk ?!
Dagens beroende: molipec(hostmedicin)
Dagens tråkigaste: att vara sjuk^^
Dagens tidning: reklamen ? :P
Dagens garv: när elias kittlade mig imorse (A)
Dagens låt: min mobils ringsignal? ``no air``
Dagens kommentar: JAG ÄLSKAR ELIAS GERGI MER ÄN HAN ANAR & JAG SAKNAR MARTINA STENDAHL NÅGOT SÅ SJUUUKT! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0