till alla ni som kommenterade inläget om internatskolan...

Linda: taaack så jätte mycket :)

Rebecca: Taack :D

Victoria: tack, fortsätt läsa det är jättekul att folk följer mig ;)

Emilia: Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade gick upp å tvättade bort mitt smink från gårdagen var ju ute med några kompisar så jag kom hem vid 12tiden å pallade inte göra ett dugg när jag kom hem, gick bara å la mig:P
sen åt jag frukost sen gick jag in till mitt rum å kollade på ``underbara älskade`` min favofilm, se den om du inte har gjort det! :) sen kom min storasyster på besök, hon är sjuk... sen gick jag ut med min hund som heter tayson :P sen kom jag hem satte igång internet å loggade in på msn, facebook och skriver nu i min blogg. vad har du gjort idag? =)

Jennifer: taaack så jättemycket =)

kram på er alla å fortsätt kommentera! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0