sugdagsugdagsugdagsugdag!!!!!!!!

fan vet ni vad jag hatar mest på denna jord?
KÄRLEKEN!
att vara kär är nog det värsta man kan vara, visst om man får vara med den man vill så är den väl bra.
men när man inte får det är det bajs...



idag var jag hos doktorn, dom såg att jag hade svullna halsmandlar så dom tog svalgprov, vilket betyder att dom ör ner en pinne i halsen så det känns som att man spyr! för att kolla om jag har streptokoker typ^^
 sen har jag bara varit hemma. ska vara med yohanna sen ikv:)
funderar om jag ska träna imorn....fast det kanske inte är bra å träna med infektion i kroppen? :S
jag vet inte, men det känns som att jag måste komma igång snart^^

idag regnar det och är pissväder, ska snart käka tror jag sen fixa iordning mig åka till yohanna.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0