sjuk,sjuk och åter sjuk!

ska man aldrig blir frisk?
nu har jag gått med feber fan i en hel jävla vecka. åkte ju till löwenströmska närakut igår... jag har stämbandsinfektion och nånting med bronk... så jag fick antibiotika och hostmedicin som jag ska ta i 10 dagar, och den här medisinen får man inte vistas i solen med så jag får hålla mig inne i 15 dagar till för efter man har slutat tagit den så finns den i min kropp i yttligare 5 dagar.
jag är fortf hes, kokhett(feber) och djuuuup hosta är det nu!
nästa vecka måste jag iaf gå till skolan för det är sista veckan å jag har massor kvar att göra.
nu sitter jag här ska strax glo lite på em, elias är hos sin mor å träffar sina kusiner å sånt... hoppas han inte kommer allt för sent... han vart ju oxå sjuk men nu är han frisk^^
jag ska bara ta det lugnt så vi hörs! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0