sista dagen!

woho idag är sista dagen jag har utegångsförbud :D then i´m free! 
idag har jag gjort absolut nada^^
eftersom jag har rensat ut hela mitt rum, städat och fixat iordning min uteplats så kan jag inte göra sy mycket mer.
jag kunde inte sova igår så jag har inte sovit på typ 45 timmar nu :P
jag kollade på hela greys säsong 1, det är 9 avsnitt å varje avsnitt är typ 45 min. jag såg ALLa dom i rad! :P hahha snacka om att inte ha nått liv(A)
jag gjorde nyss en kladdkaka, som blev misslyckad.
jag tror jag hade i för många ägg och så hittade jag inte så mycket mjöl så när jag tog ut den var den helt rinnig. usch jag har ont i magen nu :(
haha den blev iaf lite god. saknar mina solstrålar ! :´( buhu

imorn ska jag kanske till vårdcentralen eftersom jag fortf har ont i halsen så jag tror att jag har stämbandsinfektionen kvar^^ eller jag vet inte nu känner jag inget.
kanske ´ska åka till min riktiga mamma i veckan, ska iaf på bio på tisdag å se sex and the city så ju inte den igår. 
 
mår lite bättre sen i torsdags nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0