sanningen om mig mohaha


Har du:

glasögon/linser: neeej
piercingar: har haft i örat
syskon: Fia, Anna, Josefin, Jonathan, Jocke, Micke.
pojk/flickvän: on comments
jobb: nix
för många vänner: går inte att ha för många
rymt hemifrån: mm...
färgat håret: skoja inte!
bra självförtroende: beror på vad det gäller
sagt "jag älskar dig" till någon: jaaa

varit kär: jaaa
dumpat någon: jaaa
gjort något olagligt:haha aa
somnat i skolan: jaa nån gång tror jag
brutit ett ben: neeej bara haft en spricka
tappat bort mig i min hemstad: haha ja otroligt nog
sätt en fallande stjärna och önskat: ja!
varit otrogen i ett förhållande: nej aldrig!!!!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: mm tyvärr
smugit ut utan lov: jaa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: sorry mamma
en hemlighet som ingen vet: massor
varit på en blind date: nej vf skulle jag!
sovit en hel dag: det går väl inte?
somnat gråtande: haha alla har väl varit små?

Brukar du:

titta dej själv i spegeln: jaa
ha ångest: ibland
drömma mardrömmar: händer då och då
klä dig i svart: ja
hata folk: kan hända
lita på folk: sällan, men finns en

sista personen som:

sov i din säng: dennis(min brors son)
fick dig att gråta:många tillsammans

du delade en dricka med: martina
skrek på dig: min lillasyster, fia
du fick sms från: hemligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0