ny människa:)

martina är bästa medicinen när man är lite nere, efter en heldag med henne mår jag toppen :D
tack gumman för idag vi ses imorn sen tar det 10 jävla dar innan vi ses nästa gång !
för på onsdag ca 03.00 så åker du till spanien, alicante. :,( åh jag kommer sakna dig kraftigt kan jag ju säga!

så här ser min veckoplanering ut :
imorn(tisdag) - vara med martina.
onsdag - vara med stina å annika i stan sen ska vi kolla på sverigematchen i kungsan ! :)
torsdag - vet ej
fredag - vet ej
lördag -  kanske äta hos elias föräldrar
söndag - vet ej

helgen är lite oklar för elias å jag funderar på att åka till hudik å fira midsommar han är ledig från och med onsdag till måndag så det är ju skönt !
jag hoppas verkligen vi åker dit, dels för att jag saknar hudik plus att jag vill vara lite ensam med elias. jag tror både han och jag behöver komma bort lite ! ´

jag är inte helt frisk, men jag åt min sista antibiotika-tablett idag. fast min hals börjar bli uppsvullen igen:S :O
jag var galet dum imorse, jag hade duschat å martina hade gjort en macka åt mig... jag tog mina mediciner, satte på bedövningsplåstret för jag skulle till sjukhuset och ta blodprov. men idiot som jag är så glömde jag ju bort att jag får inte äta, jag måste vara fastande när jag tar dom proverna så jag kunde ju inte ta dom idag. så jag ska göra det imorn sit! jag måste fan skriva upp att jag inte får äta imorn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0