news

fredag: jag var ledig så jag hade planerat att bara sova å ta det lugnt hela dagen sen åka till elias föräldrar å äta middag men som vanligt dök andra saker upp. så jag åkte till mor å hjälpte henne med datan, sen åkte3 hon å jag till eds å handlade lite mat. jag köte choklad och trisslott till far eftersom han fyllde år. :)
sen mötte elias oss i eds så åkte jag med honom diorekt till hans föräldrar, vi åt middag sen åkte vi hem, han åkte iväg för han hade match. m,artina kom till mig å vi kollade på film och hade en skön myskv'äll bara ^^
hon sov hos oss.

lördag: vi vaknade., jag å martina åkte till anna kl 10.00 för att vi skulle hjälpa henne å flytta. sen åkte vi hem till mig å då var elias å spelade fotboll i hld med grabbarna. sen kom han hem å fixade sig sen åkte han igen för han skulle ju på bröllop. hans kusin typ gifte sig. sen hade jag å martina myskväll igen, gjorde kladdkaka å kollade på sommarkrysset. VI HÖLL PÅ ATT VINNA 100 000KR!!!!!!! vi kunde ordet men kom inte fram fatta hur irriterande det var ?!
sen städade vi lite, kastade skräp, duschade sen gck vi å la oss, eller jag var vaken för jag kan inte sova utan elias! han kom hem tidigare än väntat faktiskt... han kom typ 02.40. sen sov vi alla tre (martina sov hos oss) till halv 10 sen käkade vi frukost å fixade oss sen åkte martina hem å jag, elias, joseph och holm åkte till råsunda för att kolla på sverige-ukraina. SVERIGE FÖRLORADE MED 0-1!!!!! SKAM SÄGER JAG bARA
hahah vi alla 4 hade sverigetröjor, jag hade en som det stod nr 11 å gergi på ryggen, holm å joseph hade vanliga bara och elias hade en som det stod ibrahimovitsh på ! :D
jaja det var kul iaf, nu är vi hemma å elias har pokerkväll med några polare å jag glor på teve ska snart gå å duscha tror jag ;)
puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0