mongo sak det här asså!

Välj månaden du är född i :
Januari: Jag söp med
Februari: Jag halshögg
Mars: Jag fick barn med
April: Jag blowade
Maj: Jag drömmer om
Juni: Jag strulade med
Juli: Jag satte mig och mosade
Augusti: Jag drog en joint med
September: Jag blev nerslagen av
Oktober: Jag blev av med oskulden med
November: Jag hade sex med
December: Jag dog tillsammans med


Välj datumet du är född i :
1. din brorsa 17. en ank-trut
2. en älg 18. en dum blondin
3. en uteliggare 19. en fjortis
4. en playmate 20. din bästa kompis
5. en flata 21. en hora
6. en präst 22. ett lik
7. en hallick 23. en utvecklingsstörd
8. en wannabe 24. en bög
9. en hypokondriker 25. den jag hatar mest i hela världen
10. en finnig tonåring 26. en brat
11. en ko 27. en anorektiker
12. värsta biffen 28. en gammal tant
13. en huligan 29. en pedofil
14. en hårspraysflaska 30.en blatte
15. en senil gubbe 31. en bebis
16. en polis


Välj färgen på tröjan du har just nu:
Vit: för att jag älskar att göra det.
Svart: för att jag var sur, hade inte kunnat sova inatt.
Rosa: för jag hade så jävla bråttom till jobbet.
Lila: för att min kompis sa att det var coolt.
Röd: för att det passade min image.
Blå: för att jag ville ha högre status.
Grå: för att alla är mycket snyggare än mig.
Grön: för att jag hade skittråkigt.
Orange: för att jag är en massmördare.
Turkos: för att jag ville att du skulle vara med på snöbollskrig, men du sa nej.
Gul: för att jag är så hög.
Brun: för att jag är sämst på bortförklaringar.
Annan: för att alla säger att jag är så lik en björn.
Ingen tröja: för att jag är kåt.
Flerfärgad: för att jag blev tvungen att "ställa upp för laget".
Randig: för att jag är så himla lycklig.
Märkeströja ( över 1000 kr ) : för att jag vill att folk ska tro att jag är rik.


jag fick:jag satte mig och mosade ett lik för jag var sur, hade inte kunnat sova inatt.

HAHAHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0