idag är jag lite starkare...

Jag och elias har gjort slut, efter mycket tjafs med familj och allt bestämde vi oss för att göra slut. vi båda kände att det var bäst så.
Även fast vi båda var med på det, så gråter vi båda lika mycket. När jag kom till han för att hämta mina sista grejer så låg han i sängen... han låg där helt stilla å bara stirrade upp i taket, ingen sa något på en lång stund.
jag l amig brevid honom utan att säga något, sen la jag mitt huvud på hans bröst och började gråta. tårarna bara kom och jag kunde inte sluta. Jag har så otroligt mycke känslor för honom så det gör så himla ont att lämna honom.
Det är ju det som är jobbigt oxå att ingen av oss är ju liksom arga på varann och vi har inte bråkat eller nått.
Jag är så himla kär i honom så jag vet inte vad jag ska göra!

Sen jag blev tillsammans med honom har jag ju vart med honom 24/7 å vi har inte sovit utan varann på 5 månader så det känns ju konstigt...
Sen så har jag ju inte hunnit vara så mycket med kompisar förutom martina, jag har typ glömt bort att andra än familjen, elias och martina exicterar men nu när det är slut så tänker jag tillbaka och känner att jag får lite dåligt samvete för det är ju nu jag behöver vänner omkring mig som stöttar och tröstar mig.
Jag ringde yohanna igår å bara grät. jag kände mig jättedum men just då hade jag ingen annan att prata med. martina är i spanien, carro har jag inte pratat med på typ 2 månader inte heller alexander. matilda är med martina i spanien och sen dom andra är inte såna man kan prata sånt här med...

fan jag känner mig ensam, jag skriver typ 10 inlägg om dagen nu, och min dator är på hela tiden, den är skitvarm nu. mitt rum ser ut som fan jag skulle behöva vika mina kläder som jag hämtade igår från elias men jag kan inte ta i dom för då kommer jag bara att börja gråta.

jag kunde typ inte sova inatt, jag känner mig mätt hela tiden fast jag har inte ätit så mycket. jag vill typ vara ifred och alla kommer å frågar hur jag mår från min familj hela tiden. jag vill bara säga vad tror du ?!
men det kan jag ju inte. så jag säger bara att jag mår bra.

fast jag skulle behöva faktiskt åka till löwet förjag har fortf ont i halsen å jag tror jag har fortf stämbandskiten!
jag tror jag ska ringa dom nu...
men vem ska skjutsa mig?
kul för dennis å åka till löwet nu bara för att han är i sthlm för en gångs skull. aja jag får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0