hello dear friendssssss

haha jag vet inte om jag ens har några vänner som läser, men jag ser ju att antalet läsare ökar kraftigt faktiskt! ;) men jag vill ha ännu mer, så tipsa era vänner å alla ni känner ni som läser min ´blogg! :)

idag var det ju tydligen planerat att jag skulle åka till min riktiga mamma, för er som inte vet så bor jag ju i fosterfamilj.
men jag stenvägrade att åka idag för jag ska på bio idag. får se om det blir med yohanna eller stina å annika. det oklart men jag åker imorn, fast jag stannar MAX till söndag. jag har flera orsaker till detta ultimatum:
1. jag måste börja träna hos min sjukgymnast nästa vecka.
2. jag måste ringa min doktor om min mage, medicinerna hjälper ju inte!!!
3. jag var ju å tog prover på vårdcentarlen igår så jag får reda på om jag har streptokoker snart.
4. MARTIIINA KOMMER HEM PÅ LÖRDAG !!! (jag har inte sett henne på typ 2 veckor å det har ju hänt en hel del)

så aa i roule the place;)

fan jag sträckte nyss axeln typ !
aja nu ska jag snart börja fixa iordning mig.
vi får se om jag skriver mer sen, puss å kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0