godmorgon alla pigga...

... eller förresten så är  det ju inte tidigt, jag vaknade halv 7 imorse å va typ pigg. fast det kanske berodde på att jag gick ju å la mig ganske tidigt. men jag somnade om för jag pallade inte gå upp. sen vaknade jag igen vid 11, så gick jag å åt frukost. min bror hade kommit för att hämta dennis. så nu är det frid här hemma.
jag hade ju tänkt gå på bio, sex and the city idag men så blev det inte. jag kanske ska vara med stina eller annika eller kanske till och med båda. vi får se, jag smsade dom badå nyss.
känns som att det kommer bli en tråkig dag, egentligen vill jag bara vara med martina, det är en sån dag, men hon är ju inte hemma... hon kommer hem om precis en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0