en liten hälsning härifrån landet !

hahah jaa nu har jag ländat hos min mor.
igår hämtade vi mina syskon, jossi å jonis :)
jossi är lika gullig som vanligt, å jonis har blivit ett guitar hero fan!
idag kom min mors killes barn...
idag har jag typ bakat å lagat mat för imorn ska vi nämligen iväg å campa, dom har nyligen köpt en husvagn som dom vill testa. Så vi ska campa imorn på en camping i mariefred^^ vi får se hur det går med 9 pers!!!
jaja på söndag åker jag iaf heeeem ! :D

snart ska jag gå å lägga mig, ska upp tidigt imorn för vi ska tydligen åka kl 8 på morgonen å jag ska hinna duscha omg jag måste sooova NU ! :P
haha jag saknar fortf min martina som kommer hem imorn, om alla ville veta så landar hennes plan 15.45 så jag hoppas hon skyndar sig hem å sätter på sin mobil det första hon gör!!!
godnatt ¨på er nu ska jag sova, puss å kram! <3

Kommentarer
Postat av: din martina

halleluja! martina is home, and it feels so good :D:D:D:DD::D

2008-06-28 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0