dumma sjukhet

hej alla glada jag är inte så glad på min ickeglada förkylning som aldrig vill försvinna!
fan asså nu har jag typ suttit inne  i 2 jävla veckor. haha men idag när det regnar är det min lyckodag för jag kan vara ute, visst jag kan vara ute när det är varmt oxå men inte på samma sätt. jag får ju inte sola så det är lika bra att det regnar så suktas jag inte ! :P
jag fick jätteläskiga attacker igår.... jag var tvungen att hosta hela tiden för att kunna andas, så jag fick ju typ panik å sen en gång hostade jag så mycke att jag spydde. jag svimmade typ flera ggr å vart alldeles svettig för att jag fick kämpa bara för att stå upp.
konstig förkylning det här tycker jag!
idag ska jag iaf till skolan, jag börjar 11 å då ska vi ses på gräsmattan utanför å typ fika sen ska vi bara tömma skåpen sen får vi gå, men jag ska hjälpa en tjej(sabrin) att visa upp ett framförande i drama så att hon får godkänt. så vi ska fixa det efter jag har slutat. sen ska jag antingen hem till mor eller till min lskling.
min älskling känner sig inte bra idag förresten, han mår illa å hostar :(
idag mår jag inte heller bra, jag hostar asmycke å eftersom jag är så dum så följer jag ju inte vad det står om min antibiotika så jag åt det till mjölprodukter imorse så jag fick ont i magen å vill bara spy nu^^
IMORN KOMMER MARTIIIIIINA HEM :D <3 WIHOOOOOO!  hahah jag å elias ska laga middag till henne som att typ fira att hon är hemma :P 
i miss you girl!
i love you baby(elias)

/ LINN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0