Hur trött får man vara?!

jag är SÅÅÅÅÅÅÅ trött så att man nästan kriverar nu !
jag tänkte ta sovmorgon till 12 men jag KAN inte haha (A)
'aja nu har jag iaf haft första lektionen och har håltimme till 12 !
vad ska jag gör nu ? hm......


jaa idag ska jag hem å plugga sen bara chilla hemma... jag har nog inte bara vart hemma sen jag åkte till mamma:S
på torsdag ska jag vara med min lilla vän martina stendahl<3
på fredag ska jag på bio med henne oxå :D ! <3
hihi å på lördag ska vår familj till familjen Larsson på middag typ ^^
gud va länge sen det var jag träffade mikis!
´

HAHA!"

läraren:-Kalle vet du vad en kanibal är?
kalle:-nej...
läraren:-men tänk om du äter upp din mamma och pappa, vad är du då?
kalle:-Proppmätt och föräldrarlös!
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :P (A)


pussåkramskúmbanan:) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0