En superduperfjuper dunder helg^^

jaså nu var det måndag igen, helgen var helt toppen vill jag bara UNDERSTRYKA ;D
hhah yes så här såg det ut...
fredag: (jag kommer inte ihåg!)
lördag: middag hos mikis, skiiiitkul asså !

mikis fixade typ hela dan                haha mikis tyckte den här bilden var
med bordet haha :) (men fint var det !")                                                         otroooooligt fint!

 

                                                                                                
yes tomtebloss tände vi fast faan va det brände på hämderna:@    yes å serpentinen (min*) höll på att ta eld haha jag siktade faktiskt inte (A) 


 

                                                                               
                haha emeliez tuta funkade i´ju aldrig:P                          jag i en ``fin`` hat haha men det bjuder jag på !
 
  sexigt emelie;)   grymmast.se


 
  10 år med dig mikis! <3    papparazzi....

 

 haha fulaste minernba  vi <3 Bertiiiil


 
 fast mikis var nog den som var mest fast vid honom^^´ hej kom å hjälp mig !

 

                                                     emelie tog en tur ;D (grattis till körkortet )

 SÖTASTE LILLA MIKIS<333

 haha mikis å jag satt uppe till 6 PÅ MORRONEN SNACKA OM ATT JAG VA TRÖÖÖÖTT SEN :)

söndag: var i stinsen med martinut, matilda erixon, johan & aleeex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0