Dåligt morronhumör^^

fysataaaan vad jag är på dåligt humör!
imorse vakna jag, som vanligt har jag inge vidare morronhumör. menmen jag får leva med det, fast sen blir det ju inte bättre av att mamma börjar tjata om allt möjligt så fort hon ser mig !
allt gick bara åt helvete haha fast jag hann iaf med buss så det var ju positivt.....
ikv så ska jag med martinut på biiiiio ;D hihi vi ska se ``national treasure 2`` tror jag ...:S haahh jag har inte så bra koll men jag återkommer om hur den var ;)
hihi

         

dagens visdoms ord:
kom ihåg gårdagen, dröm om morgondagen, men lev idag !

puss hej <333



Kommentarer
Postat av: STENDAAAHL

de va ett jävla tjat om den där martinut, whos that? (a)

2008-03-13 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0