back in track !

jahapp så var man hemma nu igen bland trafik å människor.
haha det första som jag hörde när jag gick av bussen var en raket! fatta hur högt jag hoppade :P
men nu är det iaf skönt å vara hemma med alla kompisar å sånt ^^

Åva: vi började 10 å jag var tvugnen att gå upp 8! (JAG VAR HEEEELT DÖD! )
eftermiddagen: jaa jag tror att jag ska umgås lite med min lille vän martinut ( SOM SKOLKAR!), sen gå till eds med carro(till min lille vän alexander:)) haha !
jaa sen ska jag dra mig hemåt för att soooova!:D

jag saknar redan Madde som har åkt till Tyskland för en HEEEEEL MÅNAD! åherregud hur ska jag klara mig?!

aja imorn är en ny dag, glöm dina bekymmer för imorn kommer nya!
PUSSHEJ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0