till min martina vill jag tillägna detta inlägg nu.

hejsan martina helene stendahl idag sov du hos mig, vi gick upp typ halv elva. gjorde vääärsta frukosten som alltid(men frukosten ju viktigaste målet om dagen eller hur ?:P )
haha sen fick vi panik för att vi var tvungna att ta en buss som gick 11.39, men vi hann. Jag skulle till skolan och skriva ett prov bara resten av dagen var både du å jag lediga :D
jag hade inte pluggat ett skit så jag svarade på lite frågor på bussen, och när jag fick provet så såg jag att det var exakt samma frågor som dom jag nyss gjorde:P hahah snacka om tur jag hade  ! (A)
efter det gick vi till täbban ( täby c) haha för att jag skulle köpa grejer till dig (tårt-indrigienser + gratulationskort ) så du fick gå till h&m medans jag sprang iväg på mina ärender :P


igår vill jag bara påpeka att min baby kom faktiskt hem innan tolv! en solklar förbättring än tidigare så jag vart glad, sen tjafsade vi lite grann... sen gick det över och jag vet att var mitt fel så FÖRLÅT!
jaja nu ska vi inte gå tillbaka på gammalt gnabb. PUNKT.

när jag hade vart i skolan så åkte jag hem till lilla mor å jag följde med henne till mio i täby å köpte en matta:) den var jättefin !
sedan så var jag hemma hos mor en stund sen åkte jag till alexander och vi gjorde en skitgullig tårta som jag lägger in en bild på senare:)
hihi martina blev nog glad tror jag.
hon fyller ju egentligen år imorn men vi firade henne idag för imorn har hon fullt upp. hon ska få en present till men det kan jag tyvärr inte säga här ifall hon läser detta :P så det får jag meddela folket om sedan.
nu är det grey´s anathomy på teve så jag ska glo på det lite sen ska jag ta en buss som går 22.04 från yxvägen till sollentuna station å sen gå till malmish där elias bor :) gud det kommer va askallt jag har bara på mig en kläning :S sen kommer jag typ dö om jag ska gå där själv ! :O
aja nu ska jag vara social mot alex å martinut. Puss <3                                                        


jag vill bara säåga en sak till... Elias jag tänker på dig hela tiden , är sååååå himla kär i dig vill aldrig att du lämnar mig ! jag kommer gå å typ hänga mig om du gör dte å det vet du. Jag vill leva och dö med dig, snart är det 3 månader och jag blir bara kärare för varje dag som går .ana behebak AKTER SHI ! (jag älskar dig )

                                            

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack mina små sötnosar :) tårtan var jättegod !

2008-04-23 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0