skolk,skolk och ännu mer skolk!

Idag är det tisdag och jag va hemma för jag orkade helt enkelt inte gå till ksolan idag :P
usch fyfyfy ! måste bättra mig på skolfronten asså...
ialla fall från det ena till det andra så sitter jag nu med martina å typ glor rakt ut i luften vi vet inte vad vi ska göra^^
elias ska till sin farbror som typ fyller år idag... så martina ska hålla mig sällskap å sova här inatt.
Elias har LOVET att komma hem senast 20 i 12! om han inte håller det... då vet jag inte vad jag tar mig till, men en sak  vet jag och det är att jag kommer inte tro på det han säger. 

ialla fall så ska vi nog börja laga mat snart, haha alltid vi å leka husmödrar :P (A)
jaja på återseende kära fans ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0