skavsår på köpet^^

idag har jag typ sprungit runt som en vante ! :P haha först vaknade jag å så åkte jag å martina till stinsen, kollade runt lite där plus att vi besökte min kära mor :) jag fick välja en väska för hon vet att jag länge velat haft en sån som dom har där(A) så jag tog en svart med mönster som axelbanden är långa så att den hänger ner till rumpan typ :P kan lägga in en bild sen ;)
sedan så åkte jag å martina hem till henne å bytte skor för vi hade skiiiitont i fötterna, haha
sen åkte vi in till  stan där det hade regnat så vi som var sommarklädda frös typ ihjäl! :O :P
sen åkte vi till eds-sportfält å mötte elias sen hem hit till elias på malmish:) nu monterar han upp hans nyinköpta barstolar(ekram med svart skinn sits) asfin! :D sen ska vi åka å handla mat :P
sen vet jag inte vad vi ska hitta på, vi tar det som det kommer.
skriver mer sen, puss<3     

Kommentarer
Postat av: Martina

Jisses vilken jobbig dag du måste haft :O själv hade ja de rätt trevligt faktiskt, även fast ja fick nåra skavsår ;P

2008-04-28 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0