mina mina mina å bara mina!

heeeeeej :)
nu var det ett tag sen jag bloggade :P haha men nu är det dags tycker jag !
nu sitter jag hos elias han har flyttat till malmvägen nu (malmish som jag å martina å jag kallar det )
haha aa iaf så sitter vi nu här alla tre... jag, martina å elias. å glor på talang 2008.
JAG ÄR SKIIIITHUNGRIG!!! har inte käkat på hela dagen :S
Jag var på vårdcentralen p.g,a att jag har ont i magen  mår illa å har fett ont i huvet hela tiden ! iaf så gick jag dit i måndags å tisdags... i måndags fick jag komma till min läkare som heter alfredo och var jättesnäll han fattade direkt att det va nått fel på mig när han kände på min mage, dessutom så hade jag jättelågt blodtryck.
det han gjorde då var att sa att jag skulle komma på tisdagen å ta blodprov å urinprov... gissa hur många rör med blod dom tog????
%JÄVA STYCKEN!!!!
aja så nu har dom iaf kollat mig, jag kommer få provsvaren inom en vecka hoppas jag, dom misstänker att jag har diabetes! :S :O

ikväll ska martin (martin enligt elias:P ) sova hos oss (eller aa hos elias men jag bor ju typ i  princip här så det blir ju vi ) så jag å martina har en deal, att vi ska vara uppe hela natten (A) :D haha !


på återseénde mina kära fans! ;D <3image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0