jobbigaste dagarn på länge

söndag :
jag, elias, wille och martina var på ikea och mio. Elias köpte en soffa, barbord till stolarna, och 2 hyllor.
sen när vi kom hem så märkte vi att det fattades skruvar så han kunde inte montera upp det!
ialla fall så hade vi det bara skönt på kvällen.

måndag:
jag var ledig från skolan för vi hade resursdag, dock hade jag u-samtal så jag å mor for dit... jagfick en hel del skit men det va väntat så jag vart inte så himla chokad när läraren sa att jag hade totalt 50 % frånvaro, 36% giltig och 14 % ogiltig :/ (MÅSTE SKÄRPA MIG NU !)
ialla fall så hade jag inga ig-varningar så det va ju skönt, fick MVG på praktiken :D !
så mamma blev glad för att mina betyg såg bar ut.

tisdag (idag *) :
jag följde med joseph, elias och wille som skulle köpa ett spel i kista som kom ut kl 12 inatt (gta) så  vi svängde in på donken på hemvägen sen så åkte vi hem. wille å elias testade  lite, sen så åkte wille hem vid typ halv 2-2. då jag å elias gick å la oss.
jag vaknade halv 6 imorse skitpigg men tänkte att om jag går upp nu kommer jag va astrött sen så jag låg kvar å somnade om så klart så jag va dötrött istället när jaggick upp kl 7  !:P haha fast jag fick sjuts till eds-skolan av elias där jag tog bussen så jag hann med den tidiga bussen :) (duktigt gjort linn ! ) jag möte lilla carro på bussen oxå, det va trevligt att träffa henne på bussen det va länge sen ag pratade henne...
sen kom jag till skolan hade dataprov som jag inte alls var beredd på ! menmen får jag ig så är det ju bara att göra om. sen hade jag svenska där vikollade på troja, sen hade vi engelska där jag å linda redovisade ett kapitel om nalle puh.- haha
sen nu hade vi lunch det var fisk och potatis (otippat...NOT!)
nu ska jag gå å plugga de sista fem minuterna på ett matte prov som jag inte helelr visste om :S :O! jaja jag skriver mer sen, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0