illa!

Idag va jag inte i skolan idag heller :S det börjar bli illa, sen när jag kom hem sådär vid 15.00 så såg jag ett brev på bordet till mig från åva gymnasium... den första tanken var...PANIK jag trodde jag hade fått en varning att jag måste vara mer i skolan men så var icke fallet som tur va!!! det var bara ett brev om att jag ska på utvecklingssamtal kl 11 på måndag ! fast det är ju typ lika hemskt :O mamma sa det oxå att hon va fett nervös att dom kommer säga att jag har vart borta mycket, men hon vet ju om det !

idag var jag iaf å lämnade mitt cv till burger king i stinsen:P haha jag vet värsta sugjobbet men vafan det är ett jobb iaf ! ;) så får vi hålla tummarna för att jag får det då.
Sen var jag i kista med min baby oxå:)
vi shoppade! han köpte ett par ljusa lite slitna skiiiitsexiga jeans, 3 linnen, en tjocktröja, kalsonger och strumpor.
sen köpte han en lång skjorta / kläning, bh och ett skärp till mig :D thank you, i love you and you know it!
Så vi hade det mysigt idag sen åkte jag hem å jag å mor åkte till mio igen :P haha den här gången skulle hon lämna tillbaka soffan så hon fick pengar tillbaka:)
sen handlade vi lite mat på ica stop där i täby typ brevid mio.
Sen åkte vi hem, jag gick ut med tyson, mor lagade mat. det blev couscous smaksatt med saffran, kycling och räkor. skiiitgott var det !

sen nu sitter jag här i mitt faktiskt städade rum:)
min baby ringde nyss å sa att han hade köpt en soda stream och ett par vita gympa dojor:)  och att hans mor hade hittat en tvättmaskin åt honom. haha sweet
sen sa han även att han ville att jag skulle försöka flörta med mor så att jag kunde komma till han ikv`(A)
vi får se hur jag gör.
imorn ska jag oxå vara hemma för jag å mor ska till ikea(A) :D haha

jaja nu återstår väl bara en sak att göra... ladda in bilder ! :) puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0