Goder myrgen :)

Nu var det morgon igen, jag sov gott inatt kan jag säga!
elias å martina satt uppe typ aslänge å spelade tevespel men jag slocknade.höhö.
sen när dom hade spelat klart sådär vid typ 4-5 så kom elias in å la sig hos mig men han va fett jobbig för han skulle börja mysa då å jag va fett trött så jag palllade fan inte :P

aja sen fick han skylla sig själv att han va uppe så sent när han skulle jobba klockan halv åtta på morgonen:P haha töööönt han är verkligen.
imorse fick jag å martina frukost på sängen, gott var det ! :D

nu sitter vi här som två hiwans hahah å vet inte vad vi ksa hitta på :P

jaja vi höres senare kära fans ! :) <3


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0