Gårdagen...

Ja... gårdagen var BAJS!
kan jag bara säga,  efter att klass op07 hade slutat for jag å lillamatildaa.blogg.se till hantverkan å frågade om jobb. men det hade blivit ett missförstånd så vi fick det inte... :(
sedan GICK vi i HELA 20 min!!! (det var ISKALLT!)
sedan när vi kom hem till minmatilda så gjorde vi 3 SUUUPERGODA kladdkakor. *muuums!*
sen satt jag å matillllda å käkade upp en... vi fick svinigt ont i magen efter det :P (A) men det var det värt!
haha raymond fick inte smaka (A)
sen så smsade min syrra att jag skulle komma hem.. HELA MIN KVÄLL GICK ÅT HELVETE!
jag vet inte vad jag vill....
jag är helt splittrad....
men tack madde för att du ställer upp ! det värmer :D
nu vill jag bara tacka några personer:
Matilda<3
Madde<3
 inga mer...
PUSSHEJ<333

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0